Martisor 2016 Foto Video Torino News NET

[jwplayer mediaid=»45291″]
Festivalul Mărțișor 2016 Moldoveni din Torino Italia

[jwplayer mediaid=»45294″]
Larisa Cibotaru-Olarescu – “Dragii mei, am incheiat cu succes si cea de a VIII-a editie al Martisorului din Torino, chiar daca nu eram convinsa ca este necesar de a continua ac…

Martisor 2016 Torino Italia 6 martieFestivalul Mărțișor 2016 Moldoveni din Torino Italia

Pavel Stratan Italia Torino

«Dragii mei, am incheiat cu succes si cea de a VIII-a editie al Martisorului din Torino, chiar daca nu eram convinsa ca este necesar de a continua aceasta traditie, ieri mi-ati confirmat ca trebuie sa continuam. Eu multumesc voua tuturor in primul rand pentru ca v-ati implicat, v-ati organizat si umplut sala, Multumesc oaspetilor Pavel STRATAN si Grigore GHERMAN pentru participare dar si lui CELENTINO nume de arta a lui Agostino care l-a imitat pe marele Adriano Celentano! Consul General RM a Milano Sergiu Goncearenco Am vazut sala in picoare, nu m-am asteptat! Va lutumesc mult tuturor!»

Moldoveni din Torino Italia martisor 2016 foto video galeria


Foto si video site-ul News Events Turin servicii d calitate pentru nunti, botezuri in Italiapreviti portfolio fotograf si cameraman. Priviţi imaginea din acest articol

Автор: kaushka

Realizzazione e montaggio video per documentare vostri eventi.. matrimoni, feste aziendaliali, qualsiasi evento.

Добавить комментарий

